هتل های 5 ستاره آنتالیا

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 11
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 1038
بازدید سال : 3111
بازدید کلی : 120008

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 13 مهر 1395
نظرات

هتل اورنج كانتی آنتالیا

از مجلل ترین و شیک ترین هتل های آنتالیا هتل 4 ستاره اورنج كانتی است که در کنار سواحل مدیترانه و در۵ دقیقه ای مرکز شهر کمر آنتالیا قرار دارد. طراحی هتل اورنج كانتی آنتالیا از معماری آمستردام و دهكده ماهیگیری ولندام،‌ در یكی از بهترین مناطق تفریحی آنتالیا با مناظر دریای آبی مدیترانه و سواحل ماسه ایی قرار دارد. این هتل دارای اتاق های شیک و زیبا با امکانات عالی و روم سرویس 24  ساعته همراه با انترنت در داخا اتاق ها در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل برای مسافرانتور آنتالیا رستورانی با انواع غذاهای تركی،‌ایتالیایی، دریایی و هلندی تدارک دیده است تا مسافران از غذاهای متنوع این هتل لذت ببرند. هتل اورنج كانتی آنتالیا برای سرگرمی کودکان کلوپ بازی و همچنین  یک سالن بدن سازی همراه با استخر و سونا برای مسافران تور آنتالیا فراهم کرده است.

امکانات هتل اورنج كانتی آنتالیا:

ساحل اختصاصی، استخر، حمام تركی، سونا، جاكوزی،‌ماساژ, خدمات خانه داری,  آرایشگاه, كلوپ كودكان برای مسافران تور آنتالیا, رستوران, کافی شاپ, اینترنت, سالن بدن سازی, پذیرش 24 ساعته و ... کع در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل وو کرملین پالاس آنتالیا است که این هتل در زمینی به مساحت ۷۵۰۰۰ متر مربع، در ۶ طبقه با وجود اتاق های ویژه و همچنین اتاقی برای معلولین و اتاق های خانوادگی شیک بنا شده است.

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا با توجه به فاصله زمانی مناسب تا آنتالیا که ۲۰ دقیقه فاصله دارد و همچنین مسیر مناسب تا اماکن خرید و جاذبه های گردشگری، اقامتگاهی خوب برای مسافران تور آنتالیا شده است.

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا با حضور پرسنل مجرب و ارائه بهترین خدمات تفریحی و رفاهی - ورزشی و همچنین وجود ساحل خصوصی و 850 اتاق لوکس میزبان میهمانان عزیز تور آنتالیا میباشد.

از امکانات ارائه شده در هتل وو کرملین پالاس آنتالیا میتوان به پذیرش 24 ساعته با اتاق های مدرن و مجهز به سیستم تهویه مطبوع، رستوران ( با غذاهای متنوع بین المللی برای میهمانان تور آنتالیا )، تنیس، سالن بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، دارت، موج سواری، بولینگ، اسکواش، زمین بازی و سرویس نگهداری برای کودکان میهمانان تور آنتالیا، جکوزی، استخر روباز و سر پوشیده، سونا، آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار برای مسافران عزیز تور آنتالیا، اتاق بازی های کامپیوتری و ماساژ نام برد.

 از این رو با تمامی امکانات رفاهی مجلل از جمله فروشگاه ، گاوصندوق، بار ، خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه و صرافی و ... نظر اکثر گردشگران تور آنتالیا برای استراحتگاهی مدرن را به خود جلب کرده است.

 

مطالب مرتبط:

تورهای آنتالیا تابستان 95

 تورهای آنتالیا مرداد 95

تورهای آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95



تعداد بازدید از این مطلب: 115
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود